Το εργαλείο διαχείρισης της άδειάς σας για χρήση cookies είναι προσωρινά εκτός σύνδεσης. Συνεπώς, κάποια λειτουργία που απαιτεί τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies μπορεί να λείπει.
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
"ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ. Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟ."
Σχεδίαση για ανακύκλωση.
ΟΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΡΑΝΕ.
ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΣΗ ΔΕΡΜΑΤΟΣ.
Στη νέα γενιά MINI απουσιάζει πλήρως το δέρμα από το εσωτερικό. Αυτό κατέστη εφικτό με τη χρήση βιώσιμων, μερικώς ανακυκλωμένων υλικών. Οι επιφάνειες χωρίς χρήση δέρματος μειώνουν τις εκπομπές CO2 κατά 85% σε όλη την αλυσίδα αξίας.
ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΜΟΝΟΫΛΙΚΑ.
ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΣΠΑΝΙΩΝ ΓΑΙΩΝ ΣΤΟ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ MINI COUNTRYMAN.
"ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ, Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΕΙΣ ΜΕ 2 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ."
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ.
ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΡΩΤΟΥΝ ΣΥΧΝΑ.
Η ανακύκλωση ξεκινά με την ελεγχόμενη επιστροφή του MINI σε ένα πιστοποιημένο σημείο παραλαβής ή αποσυναρμολόγησης. Επικοινώνησε με τον Επίσημο Έμπορο για να βρεις αυτά τα πιστοποιημένα σημεία, που μπορούν να εκδώσουν το πιστοποιητικό καταστροφής που είναι απαραίτητο για την οριστική απόσυρση του MINI.
Η ανακύκλωση ξεκινά με την εξουδετέρωση των αερόσακων και των άλλων πυροτεχνικών εξαρτημάτων. Μετά αφαιρείται το ψυκτικό του συστήματος κλιματισμού και τα υγρά φρένων, το νερό του ψυγείου, τα λάδια του κινητήρα και του κιβωτίου και τέλος αντλείται το καύσιμο. Τα διάφορα υγρά μεταγγίζονται σε διαφορετικά δοχεία και μεταφέρονται σε ειδικά εργοστάσια για επεξεργασία ή ανακύκλωση. Αφού αφαιρεθούν από το MINI όλα τα υγρά, αποσυναρμολογούνται τα εξαρτήματα και τα υλικά που μπορούν να ανακυκλωθούν. Τα υπόλοιπα μέρη του αποσυναρμολογημένου MINI κόβονται και συμπιέζονται σε κομμάτια μικρού μεγέθους και μετά ταξινομούνται. Τα πλαστικά, τα υφάσματα, τα σιδηρούχα και μη σιδηρούχα μέταλλα θα οδηγηθούν στην ανακύκλωση.
Η MINI έχει θέσει φιλόδοξους στόχους μέσω της στρατηγικής κατεύθυνσης, την οποία σκοπεύουμε να βελτιώνουμε συνεχώς. Μέχρι το 2030, στοχεύουμε να μειώσουμε στο μισό τις εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο στη φάση χρήσης. Επίσης, σχεδιάζουμε να αξιοποιήσουμε δευτερογενή υλικά σε ποσοστό έως 50% και να συνεχίσουμε να εστιάζουμε σε συνεταιριστικά σχήματα για την ανακύκλωση των πλαστικών. Η κυκλική οικονομία παίζει σημαντικό ρόλο σ' αυτό. Επιπλέον, από το 2021 προμηθευόμαστε αλουμίνιο που έχει παραχθεί με τη χρήση ηλεκτρικού ρεύματος που παράγεται με τη βοήθεια ηλιακής ενέργειας. Η παραγωγή αλουμινίου είναι εξαιρετικά ενεργοβόρα κι επομένως η αξιοποίηση πράσινης ενέργειας έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση των εκπομπών CO2. Η πράσινη ενέργεια αποτελεί έναν θεμελιώδη μοχλό για την επίτευξη του εταιρικού στόχου για μείωση των εκπομπών CO2 στο δίκτυο προμηθευτών κατά 20% μέχρι το 2030.
Τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης διαθέτουν λιγότερα κινούμενα μέρη από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE). Αυτό σημαίνει ότι η συντήρηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πιο οικονομική, καθώς το service κοστίζει λιγότερο σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο ICE. Στο μειωμένο κόστος συντήρησης προστίθεται και το χαμηλότερο λειτουργικό κόστος όταν φορτίζεις το αυτοκίνητό σου στο σπίτι, κάτι που οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρημάτων. Ωστόσο, ενώ η ιδιοκτησία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι σαφώς οικονομικότερη από ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, μπορείς να αναμένεις ένα παραπλήσιο κόστος για τα παραδοσιακά ανταλλακτικά όπως τακάκια φρένων και ελαστικά.