Το εργαλείο διαχείρισης της άδειάς σας για χρήση cookies είναι προσωρινά εκτός σύνδεσης. Συνεπώς, κάποια λειτουργία που απαιτεί τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies μπορεί να λείπει.
100% ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΛΑ ΕΔΩ.
ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ;
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 577.000
73-89%
100% ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
28 ΛΕΠΤΑ
ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ.
ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ;
ΜΑΚΡΙΑ. ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper: Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP): 14,7 – 13,8 kWh/100km. Εκπομπές CO2 (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP): 0 g/km. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP): 293 – 402 km
MINI Countryman SE ALL4: Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP): 18,5 – 17,0 kWh/100km. Εκπομπές CO2 (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP): 0 g/km. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP): 395 – 433 km
ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΟΥ.
ΔΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΟΛΠΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ.
ΔΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΠΙΟ ΛΑΜΠΡΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΡΩΤΟΥΝ ΣΥΧΝΑ.
Πράγματι, οι κρύες καιρικές συνθήκες μπορεί να μειώσουν προσωρινά την αυτονομία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου κατά 10-12%. Ωστόσο, τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν σήμερα μια αυτονομία της τάξης των 250-300 km που επαρκεί για τις καθημερινές μετακινήσεις. Επίσης, χάρη στη σχεδίασή τους, είναι πολύ πιο αποδοτικά τον χειμώνα από ό,τι νομίζει ο κόσμος. Αποδίδουν καλύτερα στο χιόνι, σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα, χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας σε χαμηλό σημείο και, συνεπώς, στο χαμηλότερο κέντρο βάρος. Η καλύτερη άμυνα κατά τις κρύες περιόδους του χρόνου είναι να μην αφήσεις το επίπεδο φόρτισης του αμιγώς ηλεκτρικού σου MINI να πέσει κάτω από το 20%. Αυτό το επίπεδο φόρτισης λειτουργεί ως απόθεμα στην περίπτωση που η μπαταρία είναι πολύ κρύα και πρέπει να καταναλώσει αποθηκευμένη ενέργεια προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία φόρτισης. Επιπλέον, για αποδοτική φόρτιση η μπαταρία του αυτοκινήτου πρέπει να βρίσκεται σε θερμοκρασιακό εύρος μεταξύ – 15 και 25°C. Εάν επικρατούν πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, η μπαταρία πρέπει προηγουμένως να για να είναι εφικτή η ταχύτερη φόρτιση. Εάν είναι εφικτό, φύλαξε το αυτοκίνητό σου σε γκαράζ ώστε να μην επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τις εξωτερικές θερμοκρασίες.
Η χωρητικότητα του εθνικού δικτύου ηλεκτροδότησης δεν είναι το μεγάλο πρόβλημα, όπως νομίζουν οι περισσότεροι. Μέχρι τώρα, η είσοδος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά της ΕΕ ήταν απολύτως προβλέψιμη. Παράλληλα αναπτύσσεται και το δίκτυο ηλεκτροδότησης. Επομένως, στο εγγύς μέλλον δεν απαιτείται νέα αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου. Οι εταιρίες κοινής ωφέλειας είχαν τον χρόνο να οργανωθούν εκ των προτέρων. Ωστόσο, η κατάσταση διαφέρει ανάλογα με τη χώρα. Για παράδειγμα, στη νότια Ευρώπη η εξέλιξη είναι πιο εύκολη λόγω των ισχυρών δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας και την ύπαρξη ηλεκτρικών συστημάτων θέρμανσης. Σε άλλες περιοχές της Ευρώπης, η εξέλιξη είναι λίγο πιο δύσκολη λόγω των μονοφασικών συστημάτων ηλεκτροδότησης και των παλαιότερων υποδομών. Αυτά όμως τα ζητήματα αντιμετωπίζονται σχετικά γρήγορα. Για την ακρίβεια, υπάρχει μια 'αναπάντεχη' ανατροπή καθώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να αποτελέσουν ζωτική πηγή ευελιξίας στο σύστημα ενέργειας. Αντί να αποτελέσουν απειλή για τη σταθερότητα του δικτύου ή τη χωρητικότητα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λειτουργούν ως μεγάλες μπαταρίες σε τροχούς. Καθιστούν εφικτή την αποθήκευση ενέργειας και τη χρήση της σε μεταγενέστερη στιγμή. Μέσα στα επόμενα χρόνια θα έχουμε μία υποδομή φορτιστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα αξιοποιούνται για συγκεντρωτικά αποθέματα.
Τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης διαθέτουν λιγότερα κινούμενα μέρη από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE). Αυτό σημαίνει ότι η συντήρηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πιο οικονομική, καθώς το service κοστίζει λιγότερο σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο ICE. Στο μειωμένο κόστος συντήρησης προστίθεται και το χαμηλότερο λειτουργικό κόστος όταν φορτίζεις το αυτοκίνητό σου στο σπίτι, κάτι που οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρημάτων. Ωστόσο, ενώ η ιδιοκτησία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι σαφώς οικονομικότερη από ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, μπορείς να αναμένεις ένα παραπλήσιο κόστος για τα παραδοσιακά ανταλλακτικά όπως τακάκια φρένων και ελαστικά.