ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα MINI αντιπροσωπεύουν μια νέα μοντέρνα αντίληψη για τις επιδόσεις, την έξυπνη τεχνολογία και την εμβληματική σχεδίαση MINI. Καθώς κινούμαστε προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό το 2030, επιδρούμε αξιοποιώντας καινοτομίες ετών στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και αναλαμβάνοντας παράλληλα τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές μας ευθύνες.

ΠΟΣΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ;

Η μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα είναι απολύτως λογική για τη MINI καθώς τα αυτοκίνητά μας δεν εκπέμπουν ρύπους και ταυτόχρονα προσφέρουν δυναμικές επιδόσεις. Πότε όμως θα γίνουν πιο 'πράσινα' από τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης; Η διαδικασία κατασκευής είναι πιο ενεργοβόρα σε σχέση με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, όμως το αποτύπωμά τους μειώνεται όταν αρχίσεις να τα οδηγείς. 

ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ, ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΙΟ ΣΥΜΒΑΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.

Από κοινή δημοσίευση του Περιβαλλοντικού Οργανισμού Τυποποίησης (ECOS), του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος (EEB) και της Περιβαλλοντικής Δράσης Γερμανίας (Deutsche Umwelthilfe - DUH), Φεβρουάριος 2023.

ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΕΤΡΗΣΙΜΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.

Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE μπορεί να μειώσει έως και 56% τις εκπομπές CO2 σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα βενζίνης, χάρη στα νέα μέτρα εφοδιαστικής αλυσίδας, τη χρήση πράσινης ενέργειας και την αύξηση της χρήσης δευτερογενών υλικών.
Βιωσιμότητα MINI – αμιγώς ηλεκτρικό MINI - μείωση εκπομπών

Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ.

Ως μέλος του BMW Group, η MINI συμμετέχει στην παγκόσμια εκστρατεία "Business Ambition for 1.5°C" και δεσμεύεται να επιτύχει την κλιματική ουδετερότητα στην αλυσίδα αξίας της μέχρι το 2050 το αργότερο. Πάνω από χίλιοι οργανισμοί ηγούνται σήμερα αυτού του μετασχηματισμού μηδενικών εκπομπών άνθρακα, θέτοντας στόχους μείωσης των εκπομπών που καθορίζονται από την επιστήμη του κλίματος μέσω της πρωτοβουλίας 'Science Based Targets' (SBTi). Αυτό μας καθιστά αυτόματα μέλος του προγράμματος "Race to Zero" του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.

ΤΟ MINI ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΖΕΤΑΙ. ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ.

ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 2030.

Είμαστε εντός προγράμματος με τη μετάβασή μας. Με την παρουσίαση του MINI Cooper SE το 2020, το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκε στο 15%. Η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη που χρειάστηκε να διπλασιάσουμε τον ρυθμό παραγωγής. Το τελευταίο καινούριο μοντέλο MINI με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα παρουσιαστεί το 2025. Τη δεκαετία του 2030 όλα τα μοντέλα μας θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Βιωσιμότητα MINI – χρονοδιάγραμμα εξηλεκτρισμού MINI – 2023 – 2030

ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΡΩΤΟΥΝ ΣΥΧΝΑ.

Το BMW Group έχει δημιουργήσει έναν κλειστό κύκλο για την επαναχρησιμοποίηση του νικελίου, του λιθίου και του κοβαλτίου από μπαταρίες υψηλής τάσης που δεν είναι πλέον κατάλληλες για χρήση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι μπαταρίες προέρχονται από αμιγώς και μερικώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξέλιξης, από συστήματα δοκιμών και από αυτοκίνητα που απορρίφθηκαν κατά την παραγωγή. Στο μέλλον, θα προέρχονται και από οχήματα, μετά το τέλος του κύκλου ζωής τους. Μ' αυτόν τον τρόπο η εταιρία θέτει τα θεμέλια για έναν πρωτοποριακό κύκλο υλικών. Συνεργαζόμαστε με εταιρίες ανακύκλωσης που αποσυναρμολογούν τις μπαταρίες που έχουν αποσυρθεί και χρησιμοποιούν πρωτοποριακές τεχνολογίες για να ανακτήσουν ένα μεγάλο ποσοστό από τις πρώτες ύλες των στοιχείων μπαταρίας. Οι πρώτες ύλες που ανακτώνται μ' αυτόν τον τρόπο χρησιμοποιούνται στη συνέχεια στην παραγωγή των νέων στοιχείων μπαταρίας.

Βεβαίως. Το αλουμίνιο είναι ένα ελαφρύ, ανθεκτικό και απεριόριστα ανακυκλώσιμο υλικό, ιδανικό για τη σχεδίαση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Το πρόβλημα όμως είναι ότι η παραγωγή του συνήθως συνοδεύεται από τεράστιες εκπομπές άνθρακα. Το BMW Group, στοχεύοντας στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα στην εφοδιαστική αλυσίδα, έχει συνάψει συμφωνία με την εταιρεία Rio Tinto και τους συνεργάτες της. Αυτοί έχουν εξελίξει μια διαδικασία ηλεκτρόλυσης που εξαλείφει όλες τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διαδικασία τήξης. Οι δυνατότητες μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην εφοδιαστική αλυσίδα αλουμινίου είναι σημαντικές.

Στη νέα γενιά MINI απουσιάζει παντελώς το δέρμα από το εσωτερικό. Αυτό κατέστη εφικτό με τη χρήση βιώσιμων, μερικώς ανακυκλωμένων υλικών. Οι επιφάνειες χωρίς χρήση δέρματος μειώνουν τις εκπομπές CO2 κατά 85% σε όλη την αλυσίδα αξίας. 



Αυτό σημαίνει ότι για τα καθίσματα, το τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων χρησιμοποιούνται νέοι τύποι υλικών μη ζωικής προέλευσης, τα οποία είναι εξίσου ανθεκτικά και εύχρηστα όσο το ζωικό δέρμα. Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού χρησιμοποιείται τεχνητό δέρμα από πολυβινυλοχλωρίδιο (PVC) ή/και ύφασμα. Σε σύγκριση με το κανονικό δέρμα, το συνθετικό δέρμα είναι φιλικό προς τα ζώα και πολύ πιο βιώσιμο. Στην παραγωγή εκπέμπονται λιγότεροι ρύποι και δεν βλάπτονται ζώα.

Το BMW Group επιδιώκει να βελτιστοποιήσει σημαντικά ολόκληρο το σύστημα μπαταριών αποθήκευσης και να αυξήσει σημαντικά την ενεργειακή πυκνότητα των στοιχείων μπαταρίας, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος για τα χρησιμοποιούμενα υλικά και την παραγωγή. Η δυνατότητα ανακύκλωσης της μπαταρίας είναι μια σημαντική πτυχή που παρέχει στοιχεία για την εξέλιξη νέων γενεών στοιχείων μπαταρίας. Επιπλέον, διεξάγουμε εντατικές έρευνες στον τομέα τεχνολογίας μπαταριών στερεάς κατάστασης. 
Επίσης, θα πρέπει επίσης να αναφέρουμε ότι χάρη στα εξαρτήματα που εξοικονομούν χώρο, όπως η επίπεδη μπαταρία υψηλής τάσης που παράγεται στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό MINI Countryman προσφέρει πρόσθετους χώρους και ακόμη μεγαλύτερη άνεση.