Το εργαλείο διαχείρισης της άδειάς σας για χρήση cookies είναι προσωρινά εκτός σύνδεσης. Συνεπώς, κάποια λειτουργία που απαιτεί τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies μπορεί να λείπει.
ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ.
ΠΟΣΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ;
Η μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα είναι απολύτως λογική για τη MINI καθώς τα αυτοκίνητά μας δεν εκπέμπουν ρύπους και ταυτόχρονα προσφέρουν δυναμικές επιδόσεις. Πότε όμως θα γίνουν πιο 'πράσινα' από τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης; Η διαδικασία κατασκευής είναι πιο ενεργοβόρα σε σχέση με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, όμως το αποτύπωμά τους μειώνεται όταν αρχίσεις να τα οδηγείς.
ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ, ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΙΟ ΣΥΜΒΑΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΕΤΡΗΣΙΜΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ.
ΤΟ MINI ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΖΕΤΑΙ. ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ.
ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 2030.
Είμαστε εντός προγράμματος με τη μετάβασή μας. Με την παρουσίαση του MINI Cooper SE το 2020, το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκε στο 15%. Η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη που χρειάστηκε να διπλασιάσουμε τον ρυθμό παραγωγής. Το τελευταίο καινούριο μοντέλο MINI με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα παρουσιαστεί το 2025. Τη δεκαετία του 2030 όλα τα μοντέλα μας θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΡΩΤΟΥΝ ΣΥΧΝΑ.
Βεβαίως. Το αλουμίνιο είναι ένα ελαφρύ, ανθεκτικό και απεριόριστα ανακυκλώσιμο υλικό, ιδανικό για τη σχεδίαση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Το πρόβλημα όμως είναι ότι η παραγωγή του συνήθως συνοδεύεται από τεράστιες εκπομπές άνθρακα. Το BMW Group, στοχεύοντας στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα στην εφοδιαστική αλυσίδα, έχει συνάψει συμφωνία με την εταιρεία Rio Tinto και τους συνεργάτες της. Αυτοί έχουν εξελίξει μια διαδικασία ηλεκτρόλυσης που εξαλείφει όλες τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διαδικασία τήξης. Οι δυνατότητες μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στην εφοδιαστική αλυσίδα αλουμινίου είναι σημαντικές.
Στη νέα γενιά MINI απουσιάζει παντελώς το δέρμα από το εσωτερικό. Αυτό κατέστη εφικτό με τη χρήση βιώσιμων, μερικώς ανακυκλωμένων υλικών. Οι επιφάνειες χωρίς χρήση δέρματος μειώνουν τις εκπομπές CO2 κατά 85% σε όλη την αλυσίδα αξίας.
Αυτό σημαίνει ότι για τα καθίσματα, το τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων χρησιμοποιούνται νέοι τύποι υλικών μη ζωικής προέλευσης, τα οποία είναι εξίσου ανθεκτικά και εύχρηστα όσο το ζωικό δέρμα. Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού χρησιμοποιείται τεχνητό δέρμα από πολυβινυλοχλωρίδιο (PVC) ή/και ύφασμα. Σε σύγκριση με το κανονικό δέρμα, το συνθετικό δέρμα είναι φιλικό προς τα ζώα και πολύ πιο βιώσιμο. Στην παραγωγή εκπέμπονται λιγότεροι ρύποι και δεν βλάπτονται ζώα.
Το BMW Group επιδιώκει να βελτιστοποιήσει σημαντικά ολόκληρο το σύστημα μπαταριών αποθήκευσης και να αυξήσει σημαντικά την ενεργειακή πυκνότητα των στοιχείων μπαταρίας, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος για τα χρησιμοποιούμενα υλικά και την παραγωγή. Η δυνατότητα ανακύκλωσης της μπαταρίας είναι μια σημαντική πτυχή που παρέχει στοιχεία για την εξέλιξη νέων γενεών στοιχείων μπαταρίας. Επιπλέον, διεξάγουμε εντατικές έρευνες στον τομέα τεχνολογίας μπαταριών στερεάς κατάστασης. Επίσης, θα πρέπει επίσης να αναφέρουμε ότι χάρη στα εξαρτήματα που εξοικονομούν χώρο, όπως η επίπεδη μπαταρία υψηλής τάσης που παράγεται στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό MINI Countryman προσφέρει πρόσθετους χώρους και ακόμη μεγαλύτερη άνεση.